25 Aralık 2011 Pazar

Why?

Belki biliyorsunuz, belki bilmiyorsunuz. Bu kafa Jazz'la büyümüş bir kafa. Miles Davis'le , John Coltrane'le, Django Reinhardt'la, Luis Armstrong'la , Duke Ellington'larla , ve daha nice müzisyenlerle. Ruhumu yatıştıran, güfteye gerek duymayan eserleri seviyorum.Kontrbas sesini seviyorum.Kalbinizin atışı gibidir. Aşkınızın yüreğini hissetmeniz gibidir. Hayatın ritmidir. Tabi bu ritme giden bazı sözler olur, tanıdık gelir insana, düşüncelerini yansıtır; o zaman durum değişir. Tabi konumuz bunlar değil.



Yeni nesil jazzcılardan Norah Jones. Pek de yeni sayılmaz doğrusu. Ama sesiyle , jazzın altın dönemindeki vokalistleriyle eş değerde.Yaptığı müzikte gayet çekici, kendisi gibi.Haftanın yorgunluğu, okul yorgunluğu ve hayat yorgunluğuyla cebelleşirken, kafama takıldı dinleyim biraz dedim. Sabah 10:30 da sınavım var, ama ben burda müzik dinleyip, yazı yazıyorum. Biraz burukluk varken, müzik herşeye güzel gelir. Size de gelir.




Biraz viski fena olmazdı :/

O değil de, hayalimdeki kadın tasvirini çıkardım;
-Jazz,funk,soul,klasik müzik ve rock sevicek.Jamiroquai hayranı olucak.
-Japon anime,manga,sinema ve hayat kültürünü ve dilini sevsin,bilsin.
-Club insanı değil de, bar insanı olsa daha bi güzel olur.
-Vodka sevmesin,nefret etsin.Çok alkol tüketmesin ama viskinin allahını içebilsin.
-Sigara içmesin mümkünse.
-Kafası benim kafadan olsun.Mağlum AirAnka Kafası :)
-İnternet kültürü olsun.9gag,4chan,tumblr,vs muhabbetlerine yabancı olmasın.
-Asla solduran sop,dolduran top karılardan olmasın.En yakın arkadaşı da öyle olmasın.
-Max. omuz dolaylarında , siyah , belki de küt olabilitesi saç.
-Boyu benden 2-3 cm kısa olsun.Kilosu da normalin ufak üstü olabilir.Göğüs büyüklüğü önemli, büyük olsun :P
-Güzel, sevimli olsun.Güzelliği gözlerinden kaşlarından dahi belli olsun. Ama bana güzel olsun. Kıskanırım ben.Mümkünse başkaları beğenmesin.
-Patlakda olmasa çok kıyak olur.

Robot resmini çıkarttırdım. Böyle birşey çıktı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder