8 Eylül 2010 Çarşamba

The Day I Lost Control ...

Saat olmuş 02.30 küsür...Elimde 1 litre süt, o blog senin bu blog benim takılmaca yapıyorum.İngilizce yeterlilik sınavına da 1 hafta kalmış.Uyku düzeni altüst olmuş; sabah 6'dan aşağı uyumuyordum, en azından saat 4 e indirebildim.
Henüz üniversite kazanmanın keyfine varabilmiş değilim.Sınavı da geçemezsem, göte geldiğim resmiyete kavuşacak.İngilizcem de iyidir hani, amma ve lakin insan stres yapıyo lan bi kazanamazsam diye.Örnek bir sınav indirdim, onu da çözmeye üşeniyom.A.m.k bu vakıf üniversiteleri öpemez.Bilgisayar mühendisliği de neyime benim.Sporcu olmalıymışım ben, ne alkol var ne sigara.Ha arada ortam olunca içki götürürm orası ayrı.Neyse öpemez şuan ki durumum.Biraz anime izleyem kendime gelirim.Hadi o zaman また明日みんな  ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder