9 Eylül 2010 Perşembe

Oha Be Adam 12 Dev Adam

Vallahi helal olsun adamlara.Böylesine genç oyunculardan kurulu olup da, böyle istikrarlı oynayan bi takım ender çıkıyo.İlk defa adam gibi basket oynayan bir Türkiye gördüm.İlk 5'i geçtim, komple bench de götürüyo yani.Hidayete de bişiler oldu, adama ne verdiler aq iyi oynamaya başladı birden.O neyse bana da aynısından lütfen.Yalnız Sinan Güler artık aşmış olayı.Takıma böyle bi adam gerekiyodu zaten, kendini de baya geliştirmiş.Takım olmuş artık.
Ya işin garibi diğer maçlara kıyasla bu en zoru olcak diyolardı,başa baş gider diyolardı, adamlar yine lafı tıkadı ağzımıza.Hemde 27 sayı farkla.Takım 1. olamazsa da umrumda değil, sonunda adam gibi bir milli takım oluştu, o bana yeter.
Tabi böyle seviniyoruz, hakkımız da.Şimdiki rakip sırbistan.Hiç endişelenmiyorum bile, duramıcaklar önümüzde.Fakat finalde rakip A.B.D.İşte burda durup düşünmek gerekiyo.Onların takımı da gençlerden oluşsa da, önderleri Chauncey Billups ve geçen sezonun sayı kralı Kevin Durant.Adamların ne yapacağı belli olmaz.
Yine de umutluyuz.11 Eylül'de  Sırbistan maçı bizi bekler.O zamana kadar I Leave This Game ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder