3 Eylül 2011 Cumartesi

Hayat Dublajınca Güzel.

La la lay la la laaay. 

Hayat Konya Şivesiyle Konuşunca Güzel.

Lölölölölölölölöl...




Star Trek'le de güzel. Yalanlarla dolanlarla, geçti ömür solanlarla, yıkılan duvarın altında kalanlarla...


BS 13 DDTfan


Oskar töreniyle de güzel.Güzel bir dörtlük okuyım : Ne Orhan, ne Ferdi. Bir tek sen anladın derdimi. Söylesene Müslüm baba, nereden sevdim o zalimi ?


BS 08 DDTfan


Sınav filmiyle de güzeldir. Ama filmin ismini bana "Şınav" olarak söylemişlerdi. "Van Daym" oynuyo filan diye. Ben biraz daha aksiyon filmi sanıyodum. Tabi sınavla ilgili olunca, o da beni şaşırttı.


BS 06 DDTfan


ÖSS'yle de güzeldir. Genç arkadaşlara burdan tavsiyem, baştan böcek olmayı kabullenip de , sonradan ezildik diye vızzıklamasınlar.


BS 29 DDTfan


Devamı için sarı tuğlalı linki takip ediniz.
   | |
 \    /
   \/
Tuğla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder