13 Ocak 2011 Perşembe

Seyir Defteri

Saat 3 suları, uyku düzeni alt üst... 1. dönemin bitmesinin verdiği rahatlıktan mıdır,finalerin yaklaşmasından mıdır bilinmez.Yaz tatilindeki Anka geri döndü; sabah 6-7 lere kadar uyumasam da olur, zaten öğlen 1-2 civarı uyanıyorum.

Okul yok,yapacak birşey yok; zaten yaptıklarımdan da zevk almamaya başladım.Bilgisayar oyunu oynamaktan,absürd komedi ağırlıklı olan görsellerden,spordan herşeyden uzaklaştığımı fark ettim.Sabahları izdivaç izlerken buldum kendimi.Cidden çok enteresan şeyler var.Reji nasıl eğlenilceğini iyi bilenlerle dolu.Japon damat gördüm.Adam diyor japonyaya yerleşicez, kadın diyor binalar sağlammı,orda çok deprem oluyomuş falan.Tek derdi o olsa, kadında yabancı dil yok.Bugün de Seda Sayan'a denk geldim, rüya aleminden bahsediyolardı.Uyumanın aslında ölmenin küçük versiyonu olduğundan bahsederken, arkadan gelen Resident Evil müziği beni ayrı diyarlara götürdü.Falanda filan...


Uzun bi aradan sonra da animelere başladım ha.De sankim biraz fazla hızlı girdim olaya;
Kahvaltı: Byousoku 5cm  (5 Centimeters Per Second)
Öğlen Yemeği: Eve no Jikan (Time of Eve )
Akşam Yemeği: Summer Wars


Gerçi byousoku'yu yarım bırakmıştım aylar önce. Eve no jikanın serisini izlemiştim önceden,filminde seridekilerin aynısını veriyomuş.Summer Wars'ı da Japonca sınıfına gösterim olarak sundum, daha önce izlemiştim.Ama şunu gözlemledim ki daha çok dram, romantizm tarzı şeyler uyar olmuş.Ne yazıkki yaşayamadığım şeyler...


Neyse güzel bir tatil iyi gelicek umarım.Öğle vaktinde yola çıkıyorum;Bursa'ya , karlı dağlara;Uludağ'a...Snowboardun verdiği heycanı,zevki tekrardan tatmaya.Ben dönene kadar,sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder