14 Ekim 2010 Perşembe

Oyunsal hatıralar

Yıl 2002 ... Daha ilk okul 5'e gidiyorum.Tabi o zamanlar daha küçüğüz, hobilerimiz belli.Biri basketbol diğeri de her çocuğun ki gibi bilgisayar oyunları.Ama o zamanlar acayip takip ederdim.Tv'de bilgisayar oyunlarıyla ilgili birşey olsun, mutluluktan havalara uçardım.İyi bir bilgisayar oyuncusu olmak için de oyun piyasasını takip etmek gerekir.Arada sırada Gamepro alırdım,takip etmezdim.Fakat işte 2002'den itibaren Level dergisinin takipçisi olmaya karar verdim ve 2010'a kadar bırakmadım.Ha bu sene bıraktım çünkü bir kaç yıl öncesinde derginin esas editörleri gittikten sonra, derginin kadrosu iyice seviyesiz insanlarla dolup taştı.


 Her neyse 2002 yılında , dergide bir oyun gördüm.Oyunun adı da kendisi gibi MAFIA idi.Amerikadaki italyan mafyalarını konu eden bir oyun.Vay be güzele benziyor demiştim ilk gördüğümde.Ama nedense gidip de oyunu almadım.Ama bir süre sonra arkadaşıma gittiğimde, kendisini Mafia oynarken gördüm.Grafikler, o zaman gördüğümde müthiş geliyordu.Zamani değerleri tabi.Ama asıl olay grafiklerde değil, oyunun  kendisindeydi.Aradan 8 sene geçmesine rağmen hala oyun bilgisayarımdadır.Kaç kere bitirmişimdir bilemem .Hatırladıkça oynarım,geçmişe dönerim.Tek dileğimse bunun filminin yapılması, çünkü o kadar sağlam bir hikayesi,olay akışı var.Bu oyunun diğer bir güzel yanı ise müzikleri.Şu ana kadar gördüğüm en güzel soundtrackları olan oyundur.Tam böyle o dönemi yaşatıyor adama.Hatta bi iki güzel koyayım da şuraya bilenler geçmişe, bilmeyenlerde kaliteye doysun :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder